Συγγνώμη ζήτησε δημοσίως η Guardian από την Ελλάδα

Απέσυρε το διαφημιζόμενο πακέτο διακοπών στη Σάμο

0

Συγνώμη ζήτησε δημοσίως χθες το απόγευμα η εφημερίδα Guardian για το διαφημιζόμενο πακέτο διακοπών μίας εβδομάδας στη Σάμο και την Αθήνα, που υποσχόταν καλύτερη κατανόηση των επιπτώσεων της οικονομικής και προσφυγικής κρίσης στην Ελλάδα.Το δημοσίευμα «κατέβηκε» σχεδόν άμεσα από τον ηλεκτρονικό ιστότοπο της βρετανικής εφημερίδας και εκπρόσωπος της εφημερίδας έσπευσε να απολογηθεί στο βρετανικό και ελληνικό τύπο, κατόπιν της από κοινού κινητοποίησης του Υπουργείου Τουρισμού και του Ψηφιακής Πολιτικής.
Το πακέτο διακοπών που πρόσφερε η εφημερίδα αποδείχθηκε ότι ήταν μία διαφημιστική καταχώριση της εταιρείας ταξιδίων Political Tours. «Ο Guardian συνεργάζεται με την Political Tours για να προσφέρει πληροφοριακά ταξίδια στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες για ανθρώπους που επιθυμούν να αναπτύξουν την κατανόηση που έχουν του πολιτικού και κοινωνικού τοπίου σε αυτά τα μέρη. Κατόπιν σκέψης διακόπτουμε αυτό το πρόγραμμα ούτως ώστε να επανεξετάσουμε την προσέγγισή μας«, τόνισε ο εκπρόσωπος του ειδησεογραφικού ομίλου Guardian χθες το απόγευμα.
Το πακέτο για Σάμο και Αθήνα, κόστους 2.500 λιρών κατ’ άτομο (χωρίς πτήσεις) για διαμονή επτά νυχτών το Μάρτιο του 2019, περιλάμβανε την ευκαιρία συνάντησης με την ανταποκρίτρια της εφημερίδας στην Αθήνα Helen Smith, η οποία δήλωσε σε ελληνικά μέσα ότι είχε πλήρη άγνοια για τη συμμετοχή της στο σχετικό πακέτο διακοπών. Ομοίως και ο γνωστός δημοσιογράφος της Σάμου, Μάνος Στεφανάκης, οποίος έκπληκτος με τη σειρά του είδε το όνομά του να αναφέρετε στην μπροσούρα της Guardian.